Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Monday, November 7, 2011

nOtHinG..

kadang-kadang dalam hidup ini sering dipenuhi dengan kejutan...adakalanya kejutan itu memberikan detik-detik indah dalam hidup kita...dan adakalanya kejutan itu menyebabkan diri kita tersungkur kerana tidak dapat menahannya. walau macam mana pun setiap apa yang berlaku perlulah kita terima seadanya...tapi bukan bagi seorang insan biasa seperti aku...yang tidak mampu menahan kesakitan ketika ini...sekali lagi kesakitan yang pernah dialami dulu berulang kembali..memang telah ditakdirkan hidup aku sebegini...tapi aku cuba untuk menolaknya tapi ia tetap tidak boleh...
aku tidak boleh menerima kenyataan ini...
anggaplah ini semua tidak prenah berlaku...
angaplah perbualan kita tadi tidak pernah wujud...
anggaplah kata-kata tadi tidak pernah terungkap...
anggaplah hari ini tidak pernah wujud dalam diari hidup ini..
dan anggaplah semua ni hanya khayalan semata-mata...
arggghhhhhhhhhhhh...................anggaplah semua ni x pernah terjadi
dan aku kan teruskan hidup seperti biasa....
bersama insan yang tersayang
keputusan yang aku dah ambil untuk dugaan daripadaNya kali ni adalah yang terbaik
dan aku yakin...setiap apa yang berlaku pada hari ni...
akan ada hikmahnya pada hari esok...


No comments:

Post a Comment