Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Sunday, April 15, 2012

SahAbAt

video


Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Ku tahu ku kan selalu ada
Pada dirimu
Dan ku harap kau juga rasa begitu

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Sahabatku.

Saturday, April 14, 2012

LayAn MoVie

                                                           
berbaloi jugak melayang duit ak 9 hingit...hehhe
ingatkan x best..rupenye ok la..
excited plak tgk citer ni..
walaupun sejuk mcam duk dlm peti ais..
arggghh...yg tu dah x kisah..
dlm hati bila la nak habis ni..x larat...nak ke toilet..(heheheh)

niat di hati nak tgk citer 3 temujanji..
tapi citer lain plak yg dpat...



sape plak yg jadi mangsa nak teman g tengok ni...
comform2 la cik bff turah & haini...
padan muka dia..
kena layan semua karenah cik puteri ni..

x boleh nak smbung entry dah ni..
cik puteri ni memang pantang dgn bubur..
pantang jumpa..
punyer la pjuk mak suruh buat..jeng jeng jeng
akhirnya merasa jugak cik puteri makan bubur malam ni...
nyammm,,,,,,,,,,,sedapnyer..

daaaa.......

Sunday, April 1, 2012

MinGGu yG mEmEnaTkaN

argghhhhhhh...tension nyer cik puteri minggu ni..huhuhu
banyak plak keje cik puteri mnggu ni..
knp la sblum cuti ni bnyk plak keje yg kena buat..
adoyai.....

minggu ni da satu oral presntation...


& ada dua midterm..huhuhu
kenapa la smpai dua midterm skali dlm stu minggu ni..
kalu cmni susah lah cik puteri kita ni nak score..
huhuhuhuhu


alamak cmne ni...
chaiyok2 yer cik puteri..hehehhe
come on...cik puteri boleh buat la..!!!!!!!!!!!