Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Tuesday, November 8, 2011

$^%&%&%R^F#%F%$^

kenapa dengan aku ni..kenapa!!!!!!!!!!!!!!!!
???????????????????????
aku x boleh nak fokus!!!!!!!
aku x boleh nak tumpu dalam study!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku x boleh nak fikir benda lain!!!!!!!!!!!!!!!!
apa yang aku fikir sekarang ni hanya satu.....
dugaan yang aku hadapi kali ini aku x boleh nak teruskan...
kenapa aku x macam orang lain...
kenapa aku selalu macam ni...
kenapa buat aku macam ni........
kenapa aku x boleh jadi macam orang lain.....
kenapa!!!!!!!!!kenapa!!!!!!!!!!!!!!!!

hati ni sakit sangat....sakit!!!!!!!!!!!!!
rasa sebak...sampai aku x boleh nak buat ape pun...
benda yang berlaku 3 tahun lepas berulang kembali..pada waktu yang sama..
kenapa semua ni terjadi lagi...kenapa!!!kenapa!!!!
aku dah cakap...aku x kisah semua tu...aslkan jangan buat macam ni...
tapi semua ni dah berakhir...hanya masa je boleh merubah semua ni..
aku akan tunggu sampai masa itu muncul...

aku tetap akan tunggu dengan penuh sabar...
aku akan tunggu!!!!!!!
sabar ye awak.....awk kena sabar....
sekejap je...insyalah...kalau memang ada rezeki...awak akan dapat juga..
sabar ye....



No comments:

Post a Comment