Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Wednesday, November 9, 2011

^$^%%*^%*&^

sampai bila aku nak jadi macam ni...ya Allah.....sampai bila..aku dah tak tahan nak hadapi semua ni..aku cuba x nak fikir pasal ni tapi x boleh..aku x boleh nak citer kat sape-sape pun..x boleh...ya allah..kuatkanlah semangat aku ni...aku dah x kuat camne nak hadapi semua ni...aku x boleh nak terima kenyataan ni ya allah...sampai bila ku nak jadi macam ni...apa salahnya kalu teruskan..kenapa nak stop tengah-tengah macam ni...kenapa x nak jaga perasaan aku ni...kenapa dia x kisah perasaan aku ni...kalu betul dia nak bahagiakan aku...kenapa buat macam ni...kenapa...kenapa.....aku x boleh nak cerita semua ni pada sape-sape pun...sebab Dia aku x boleh cerita..sebab Dia aku terpaksa pendam sorang-sorang....aku nak semua macam dulu.....Ya allah...ape yang aku perlu buat sekarang ni...rasa hidup macam x da ape-ape dah...dah x ada tujuan...dah x ada semangat untuk aku untuk teruskan hidup ni...its nothing to go on....nothing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment