Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Wednesday, June 15, 2011

saya perlu sabar

alhamdulilah..kini dengan izin Allah aku kini mendapat ketenangan kembali setelah menerima dugaan
daripadaNya...
ku harap ketenangan ini tidak lari jauh daripadaku dan 
terus memberi aku semangat untuk meneruskan hidup ni 
Ya allah...
jiwa aku yang tenang ini dapat memberi aku kesabaran untuk menempuh
segala dugaan darimu Ya Allah..
setiap dugaan yang diberikan padaku ada hikmah disebaliknya..
SABAR itu adalah sangat penting untuk melaluinya.
aku akan terus bersabar dan cuba memahaminya agar ia terus berkekalan
Amin.....
Ya allah permudahkanlah ianya supaya berjalan dengan lancar
Ya Allah..hanya padaMu sahaja aku memohon segala pertolongan
dan perlindungan untuk hambaMu ni Ya allah
sampaikanlah padanya Ya allah
yang aku menyayanginya


                                                                               as-asalam

Friday, June 10, 2011

saya percayakan awak..

jam menunjukkn pukul 6:36 pm...
menunggu seseorang online...rindu sangat kat awak...
hati aku sekarang ni timbul banyak persoalan...sampai aku keliru apa yang berlaku pada diri aku sekarang ni
adakah aku harus percaya pada dia...
walaupun banyak perkara negatif yang sedang aku fikirkan sekarang ni
Tapi saya tetap percayakan awak..
awak sayangkan saya sorang je kan...x da orang lain kan

sakitnya kepala aku ni...Ya Allah tabahkanlah hati hambamu mu ni Ya Allah
kuatkanlah hatiku ni Ya Allah
Hanya padaMu sahaja aku meminta pertolongan Ya Allah
kekalkanlah hubungan kami Ya allah
kerna aku sangat menyayanginya Ya allah

walau ape pun orang cakap tentang awak..Tapi saya tetap percayakan awak
sebab saya seorang je kan di hati awak


                                                                                                             salam sayang untuk awak....

Monday, June 6, 2011



cinta melody...memang ada makna di sebalik cerita ni..
walaupn pda mulanya elang dan melody ingin berkhwn...
namun jodoh tu di tangan tuhan yang maha berkuasa....walaupun selama mana kita berhubunagn dengan seseorang itu..tapi kalau ianya bukan jodoh kita..tetap akan berpisah jua..
mungkin Dia telah menyiapkan seorang yg lebih baik dari sebelumnya..
setiap kejadian yang berlaku ada hikmah nya..
Dia tidak akan memberi cabaran dan dugaan di luar kemampuan kita..
saya sayang awak...

video

next...lagu yang korang mesti dengar...
go hazama go...wlaupun bukan hazama yg nyanyi..
Tapi best lagu ni bila hazama yang nyanyi kt konsert AF 
kawww...timmmmm

video


hepi bangat..

assalamualaikum......
entry aku kali ni nak kongsi kegembiraan dengan korang semua.....
sampai sekarang ni senyum tak pernah lekang...aku terlalu gembira
akhirnya apa yang aku tunggu selama ni telah tercapai
terima kasih Ya Allah kerana telah memberikan kejayaan yang aku inginkan selama ni
terima kasih di atas segalanya...
kegagalan aku sebelum ni telah memberi aku semangat untuk terus berusaha dan tak akan mengalah
aku juga gembira dengan kejayaan kawan-kawan aku yang lain...
untuk nurul haini & masturah teruskan usaha anda yer..
kita sama-sama saling mengingati antara satu sama lain supaya x lupa tujuan kita yg sebenar..

mesti korang semua tertanya-tanya kan kenapa aku gembira sangat hari ni...
hari ni reslt keluar & alhamdulilah usaha aku selama ni terbalas juga dengan izin Allah serta berkat doa ku 
selama ni dan tak lupa doa dari keluarga
syukur alhamduliah di atas nikmat yang Kau telah kurniakan kepada aku
aku akan jadikan ia semangat untuk aku terus berusaha dan bukannya menjadikan aku
sebagai seorang yang sombong dan angkuh di ats nikmat yang telah Kau berikan ini..

untuk haini jangan sedih-sedih lagi yer..bukan kerana ana haini dpt kjayaa ni
Tapi atas usaha haini sndiri selama ni
haini bukannya tak pandai tapi haini x nak cuba dan gunakan kelebihan yg ada pd haini sebelum ni
sekarang tengok lah kn...haini dh dpt kjayaan itu atas usaha dan izin dripada Allah...

untuk turah plak...truskan usaha yer...supaya dpt lbih baik
wlaupun ana baru je knal turah tapi best sangat...
walaupun slalu kacau ana..tapi rase sronok..
ada orang ambil berat pasal ana..
wlaupun turah selalu bagi task untuk ana yer...
hehehehe....

hari ni saya dh dpt gembirakan mak saya...
lpas dpt result terus tepon mak..
mak janji nk belanja kfc...x sabar la plak

setakat ni je lah kisah aku kali ni..lain hari aku citer lagi

                                                                                                                            as-salam

Sunday, June 5, 2011

^%^$%&%^*(

entry kali ni aku rasa mcm nk tembak orang je
x tahulah kenapa fikiran ni berserabut sangat...menitis jugak air mata aku ni..adoi
semua perasaan ada...marah...geram....sedih...
kt sinilah nk luahkan perasaan aku yg x tentu arah ni...
Banyk btul msalah sekarg ni...lpas satu-satu mslah yg aku hdapi skrg ni..
x setle lg msalah dulu dah timbul msalah yg lain..
itulah bak kata orang..kalu kita ni ada pangkat..harta semua orang akan pandang tinggi..
memang dah lumrah macam tu
sikap hasad dengki tu mesti ada pda smua orang
kalau ke arah kebaikan x pelah
ni sampai beri kburukan pada orang lain
org kalau x prnah brsyukur ndan x pernah puas hati 
mulalah dengki dengan kbahagian dan kejayaan orang lain

sampai stu tahap aku nk kbahagian tu untuk tnjuk pd smua orang yg aku pn blh buat jugak
kadang-kadang rasa tertekan bila fikir semua ni

adoi...kenapa rasa sdih sangt ni...
arggghhhhhhhhhhhhhhhhhh...TENSION



                                                                                                       salam...