Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Monday, June 6, 2011

hepi bangat..

assalamualaikum......
entry aku kali ni nak kongsi kegembiraan dengan korang semua.....
sampai sekarang ni senyum tak pernah lekang...aku terlalu gembira
akhirnya apa yang aku tunggu selama ni telah tercapai
terima kasih Ya Allah kerana telah memberikan kejayaan yang aku inginkan selama ni
terima kasih di atas segalanya...
kegagalan aku sebelum ni telah memberi aku semangat untuk terus berusaha dan tak akan mengalah
aku juga gembira dengan kejayaan kawan-kawan aku yang lain...
untuk nurul haini & masturah teruskan usaha anda yer..
kita sama-sama saling mengingati antara satu sama lain supaya x lupa tujuan kita yg sebenar..

mesti korang semua tertanya-tanya kan kenapa aku gembira sangat hari ni...
hari ni reslt keluar & alhamdulilah usaha aku selama ni terbalas juga dengan izin Allah serta berkat doa ku 
selama ni dan tak lupa doa dari keluarga
syukur alhamduliah di atas nikmat yang Kau telah kurniakan kepada aku
aku akan jadikan ia semangat untuk aku terus berusaha dan bukannya menjadikan aku
sebagai seorang yang sombong dan angkuh di ats nikmat yang telah Kau berikan ini..

untuk haini jangan sedih-sedih lagi yer..bukan kerana ana haini dpt kjayaa ni
Tapi atas usaha haini sndiri selama ni
haini bukannya tak pandai tapi haini x nak cuba dan gunakan kelebihan yg ada pd haini sebelum ni
sekarang tengok lah kn...haini dh dpt kjayaan itu atas usaha dan izin dripada Allah...

untuk turah plak...truskan usaha yer...supaya dpt lbih baik
wlaupun ana baru je knal turah tapi best sangat...
walaupun slalu kacau ana..tapi rase sronok..
ada orang ambil berat pasal ana..
wlaupun turah selalu bagi task untuk ana yer...
hehehehe....

hari ni saya dh dpt gembirakan mak saya...
lpas dpt result terus tepon mak..
mak janji nk belanja kfc...x sabar la plak

setakat ni je lah kisah aku kali ni..lain hari aku citer lagi

                                                                                                                            as-salam

No comments:

Post a Comment