Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Friday, June 10, 2011

saya percayakan awak..

jam menunjukkn pukul 6:36 pm...
menunggu seseorang online...rindu sangat kat awak...
hati aku sekarang ni timbul banyak persoalan...sampai aku keliru apa yang berlaku pada diri aku sekarang ni
adakah aku harus percaya pada dia...
walaupun banyak perkara negatif yang sedang aku fikirkan sekarang ni
Tapi saya tetap percayakan awak..
awak sayangkan saya sorang je kan...x da orang lain kan

sakitnya kepala aku ni...Ya Allah tabahkanlah hati hambamu mu ni Ya Allah
kuatkanlah hatiku ni Ya Allah
Hanya padaMu sahaja aku meminta pertolongan Ya Allah
kekalkanlah hubungan kami Ya allah
kerna aku sangat menyayanginya Ya allah

walau ape pun orang cakap tentang awak..Tapi saya tetap percayakan awak
sebab saya seorang je kan di hati awak


                                                                                                             salam sayang untuk awak....

No comments:

Post a Comment