Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Wednesday, June 15, 2011

saya perlu sabar

alhamdulilah..kini dengan izin Allah aku kini mendapat ketenangan kembali setelah menerima dugaan
daripadaNya...
ku harap ketenangan ini tidak lari jauh daripadaku dan 
terus memberi aku semangat untuk meneruskan hidup ni 
Ya allah...
jiwa aku yang tenang ini dapat memberi aku kesabaran untuk menempuh
segala dugaan darimu Ya Allah..
setiap dugaan yang diberikan padaku ada hikmah disebaliknya..
SABAR itu adalah sangat penting untuk melaluinya.
aku akan terus bersabar dan cuba memahaminya agar ia terus berkekalan
Amin.....
Ya allah permudahkanlah ianya supaya berjalan dengan lancar
Ya Allah..hanya padaMu sahaja aku memohon segala pertolongan
dan perlindungan untuk hambaMu ni Ya allah
sampaikanlah padanya Ya allah
yang aku menyayanginya


                                                                               as-asalam

No comments:

Post a Comment