Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Thursday, October 20, 2011

eNtaHla..no KoMen...


@: apa salah saya kat diorang yer...
#:  awak x salah ape-ape pun...
@ :habis kenapa diorang wat saya camni...
#: diorang wat mcm mane?????????????????
@: rasa macam diri ni tak dihargai lagi...bila susah datang...n then bila senang tinggal saya camtu je..
# :jangan fikir mcm tu...ok..
@ :memang dah cuba buang perasaan buruk sangka tu...TAPI saya x boleh tahan...rasa macam diri saya ni x      
    berguna untuk diorang....
#: cuba citer apa masalah awak..mungkin saya boleh tolong...
@: kalu saya ckp mesti diorang fikir bukan2 pasal saya..TAPI kalau saya x cakap..x tahan nak pendam  
     masalh ni sorang2...
#: x pe..jgn risau...citer je k...dgn luahan ni mgkn boleh kurangkan sikit beban awak tu...
@: saya rasa macam dipinggirkan je dari kawan2 saya ni...dulu saya rapat sangat..tapi sekarang ni...semua tu      
     dah jadi kenangan..apa salah saya yer...
#: mungkin itu perasaan awak je..jangan fikir bukan-bukan k
@: entahlah...saya x tahu nak cakap macam mane..tapi time ni saya rasa sedih sangat bila diorang semua 
      camni...mungkin saya ni suka sangat jaga tepi kain orang..kan kan....diorang x pernah tanya kenapa saya 
      jadi macam ni...agak2 diorang ambil tahu tak pasal saya...kadang-kadang saya fikir diorang lebih 
      pentingkan orang lain daripada saya ni...
#: relax k...jangn fikir bukan..cuba selesai dng cara elok-elok..mungkin ada salah faham je....kadang-kadang 
   Allah nak uji kita siapa kita ni yang sebenarnya..setiap ujian kita terima ada hikmah disebaliknya...
   kita x kan dapat ujian yg melebihi kemampuan kita...sabar la yer..berdoalah pada Allah..semoga semuanya
   berjalan dengan lancar...jangan sesekali membuat spekulasi tanpa tahu berita yang sebenar...berbincang tu
   jalan yang paling baik untuk selesaikan masalah...cubalah yer..
@: terima kasih ye awak...saya akan cuba..
#: sama-sama..ingat setiap apa pun yang berlaku jangn lupa kepada pencipta kita...

*--------...jgn sedih k...chaiyok2...aja-aja fighting...



No comments:

Post a Comment